sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Texte haioase de felicitare



Foto: Billy Alexander

Iata si cateva texte haioase de felicitare propuse de prietena noastra Cristina Dascalu. Speram sa va placa...





Pentru iubit/iubita

• Am vrut sa-ti cumpar luna…insa la magazinul de la colt au terminat jucariile de plus.
Am vrut sa-ti cumpar stelele…dar magazinul de bijuterii e in renovare.
Am vrut sa-ti cant sub balcon…insa tu stai la demi-sol.
Am vrut sa-ti recit o poezie…dar tu stii ca stau prost cu dictia.
Am vrut sa-ti scriu o declaratie…insa nu a iesit decat asta… LA MULTI ANI!

Pentru prieteni apropiati

• Buna! Am avut o zi teribila. M-a prins ploaia, am intarziat la serviciu si m-am mai certat si cu seful. Tu esti bine? Hai ca ne vedem diseara/maine/saptamana viitoare.
P.S. Era sa uit: LA MULTI ANI!

• LA MULTI ANI! Daca vrei sa te ajut cu suflatul in lumnari, sa ma anunti. Stiu ca s-au adunat cam multe!

Pentru parinti

• V-ati pricopsit cu mine in sala de maternitate. Voi radeati, iar eu plangeam. Intre timp ne-am pus de acord si am ras si am plans impreuna. Astazi, cand tata/mama e cu un an mai aproape de pensie, radem, da? LA MULTI ANI!


Pentru sot/sotie

• Stiu ca alaturi de mine renasti in fiecare dimineata cand te trezesc cu un sarut catifelat, dar barza te-a adus o singura data. Iar azi se fac nu conteaza cati ani(pt femei)/ X ani(pt barbati) de la fericitul eveniment. LA MULTI ANI!


Pentru sef/sefa

• Stiu ca nu-mi mariti salariul, insa…LA MULTI ANI!

P.S. Pot sa-mi iau liber azi?


Pentru fii/fiice

• Baieti: Dragul nostru, LA MULTI ANI! Mai sunt sase zile pana iti luam masina. Cate o zi de 17 august pe an. Tu mai ai sase ani in care la 9 intri in casa. Te iubim!
• Fete: Draga noastra, LA MULTI ANI! Te poti muta in mall cu prietenele tale peste urmatoarele cinci zile de 24 iulie ale fiecarui an. Pana atunci, ocupa-te de scoala. Te iubim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu