vineri, 2 iulie 2010

Fruit basket by Pandorra

Idei cadouri cu fructe exotice
Cadouri fresh, aromate, in culori vesele si pe deaspra si sanatoase.... am admirat in numeroase randuri cosuri bogate de fructe, frumos aranjate, cu panglici opulente.

Am incercat si noi varianta exotica. Ne-am pus pe cumparaturi si am demarat prin a alege cateva cosuri care sa se preteze "evenimentului": din rachita sau nuiele, mai putin adanci pentru o expunere cat mai buna a aranjamentului.

Ca fructe am mers pe ananas, banane, struguri, avocado, papaya, mango, rodii, charon si rambutan- o explozie de rosu, galben si verde. Mare atentie la alegerea fructelor!

Am adaugat diverse decoratiuni in ton: crini de apa uscati, mini frunze de palmier, flori din hartie, bete de scortisoara, fluturi din ratan, clestisori din lemn etc.
La final am ambalat cosul de fructe in celofan, l-am legat cu panglica si gata cadoul "sanatos".

Iata si doua exemple realizate de noi:
Cos fructe exotice cu bete scortisoara

Cos fructe exotice cu fluture ratan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu