joi, 12 august 2010

Idei de cadouri handmade - Accesorii stralucitoare in rama

Rama foto cu brosa
In ultimul timp m-am tot gandit la idei de cadouri unice, deosebite, facute cu manutele mele. Ceva ce nu gasesti la magazin.
Un altfel de cadou pentru femei - mama, bunica, matusa sau colega de birou. Am mers pe ideea unei rame foto care are in centru nu o fotografie cum ne-am obisnuit, ci o bijuterie.

Poti folosi brose, coliere, ace de par sau chiar seturi cu bratara si lant.

Si iata exact ce am facut: Am luat o rama foto foarte simpla realizata din lemn. Folosind culori acrilice am pictat-o cat am putut de bine- in acest exemplu maroul este culoarea de baza aplicata uniform cu pensula, iar auriul ca accent folosind un burete. Ideal ar fi sa pictezi si spatele ramei pentru un aspect unitar.
Am taiat o bucata de dantela pe care am lipit-o cu atentie pe interiorul ramei din lemn.

Ca suport pentru bijuterie am folosit o bucata de carton nu foarte gros, 160 g/m2, care la randul lui a fost pictat.

Idei cadouri handmade
Am prins brosa de caron folosind propriul ei sistem de prindere. Brosa a fost accesorizata cu o floare din hartie. Pentru prinderea acesteia din urma am folosit o sarmulita foarte subtire.

Am amplasat cartonul astfel decorat in interiorul ramei si am mai adaugat o bucata de material plastic pentru a stabiliza aranjamentul.

A iesit un cadou altfel, decorativ, cu tenta vintage caruia i-am adaugat si o mini felicitare in ton.

Incearca si tu!

Rama foto cu brosa de la Pandorra.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu