vineri, 8 octombrie 2010

Cadouri elegante pentru sezonul rece

Ce cadouri se potrivesc cel mai bine cu vremea ploioasa si rece de afara? Iata doua idei de cadou pe care le-am realizat astazi:

Cufar aromoterapie
Prima idee - cufarul de aromoterapie - se preteaza foarte bine unui cadou pentru casa sau birou. Aromatizorul din ceramica in forma de ceainic este piesa de rezistenta; dragut, elegant, cu design aparte... Ca sa fim in ton cu tema cadoului am adaugat un ceai negru Oolong, ulei de aromoterapie, o lumanare pastila si potpourri.
Cufarului din lemn i se pot gasi diverse intrebuintari: caseta de bijuterii, cutie pentru corespondenta, etc.



Cufar cu ceai
Cea de-a doua idee este dedicata iubitorilor de ceai. Ce poate fi mai imbietor decat o cana de ceai intr-o zi ploioasa? Poate una de cafea daca esti in pauza de masa, nu de alta dar ceva trebuie sa te tina treaz macar pana la 6....
Am ales un set de cana cu lingurita, ambele cu model floral, un cei verde, un infuzor din inox cu lantisor si o lumanare ambalata in organza. Am aranjat ingredientele pe un blat de potpourri intr-un cufar impozant din lemn. Pe ici pe colo am presarat bobocei uscati de trandafir si o floare din hartie.
Un cadou elegant, util, tocmai bun pentru sezonul toamna- iarna.

Mai multe idei de cadouri relaxante de la Pandorra.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu